Wyszukaj spośród 3882 ofert pracy
Celem EB jest budowanie marki pracodawcy, a także stworzenie wizerunku firmy jako atrakcyjnego przedsiębiorstwa, z którym warto współpracować i powierzyć mu dalsze losy swojego rozwoju. Kreowanie marki korporacyjnej. Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona Czym jest marka korporacyjna? Czym marka produktowa? Co wpływa na reputacje firmy? Jak rozbudowywać pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa? Autorki...
Czytaj więcejSteve Jobs jest współzałożycielem firmy Apple, twórcą NeXT, intelektualistą i człowiekiem, który wie w jaki sposób osiągać sukces. Niemalże wszystko co w swoim biznesowym życiu dotknął, zamieniało się w złoto. To ktoś, kogo warto posłuchać. Słuchajmy więc i uczmy się w jaki sposób zacząć postrzegać życie. Wasz czas jest ograniczony,...
Czytaj więcejNa całe szczęście 187. artykuł Kodeksu pracy warunkuje tę niezwykle ważną dla matek kwestię. Tym samym, jeśli pracują dłużej niż sześć godzin dziennie, to mają prawo do dwóch półgodzinnych przerw, które są wliczane do całościowego czasu pracy. Jeżeli jednak kobieta karmi piersią więcej niż jedno dziecko, to wtedy czas przerwy...
Czytaj więcejZakładanie działalności gospodarczej jest jedną z dróg wybieranych przez osoby, które pragną utrzymywać się na podstawie tego co sami osiągną i wypracują, często też warunkiem zatrudnienia przez pracodawcę. Na szczęście prawo wychodzi naprzeciw nowym firmom i pozwala zrobić to coraz szybciej. Sama popularność zakładania własnych firm może dziwić, ponieważ łatwo...
Czytaj więcejPostanowiłeś zatrudnić nowego pracownika. Jego stanowisko będzie wymagało kreatywności, a ty chcesz sprawdzić czy jest otwarty, pomysłowy i daje sobie radę w sytuacjach stresujących. Ważna jest dla Ciebie szybkość reakcji i jakość odpowiedzi? W kompetencjach rekrutera leży możliwość sprawdzenia czy zaproszona na rozmowę kwalifikacyjna osoba spełnia twoje wymagania. Każdy skrupulatnie...
Czytaj więcej