Wyszukaj spośród 2898 ofert pracy

Książki o employer brandingu. Co jest godne polecenia?

Celem EB jest budowanie marki pracodawcy, a także stworzenie wizerunku firmy jako atrakcyjnego przedsiębiorstwa, z którym warto współpracować i powierzyć mu dalsze losy swojego rozwoju.

Kreowanie marki korporacyjnej. Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona

Czym jest marka korporacyjna? Czym marka produktowa? Co wpływa na reputacje firmy? Jak rozbudowywać pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa? Autorki doskonale łączą wykształcenie kierunkowe z bogatą wiedzą praktyczną, choć o samym employer brandingu jest na zaledwie kilkudziesięciu stronach.

Employer Branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar. Katarzyna Wojtaszczyk

Książka oparta na badaniach, analizach i statystykach. Autorka jest profesorem Uniwersytetu Łódzkiego, dlatego też jej publikacja ma przede wszystkim charakter naukowy. Sporo o narzędziach i procedurach, które mają za zadanie wypromować markę i rozbudować pozytywny pijar wokół niej.

Employer Branding – marka pracodawcy w praktyce, Julita Dąbrowska

Książka traktująca o procesie przywiązywania się pracownika do firmy, poczuciu współodpowiedzialności za jej losy, a także łączenia marketingu, public relations, zarządzaniu personelem oraz komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.  Podpowiada co zmienić i jak udoskonalać przedsiębiorstwo, by w ostatecznym rozrachunku wyjść na swoje.

Budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru, Judith Leary-Joyce

Książka specyficzna w swojej wymowie dla polskich czytelników, ponieważ znacznie odbiega od praktyk stosowanych w naszym kraju. Wydaje się, że trafniej traktować ją w formie ciekawostki i dodatkowego dokształcenia w odniesieniu do kultury organizacyjnej w Wielkiej Brytanii, ale być może okaże się źródłem inspiracji dla otwartych globalnie przedsiębiorców.

Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z menedżerami, Julita Dąbrowska

Wywiady z praktykami, którzy osiągnęli sukces. Podpowiedzi w kwestii budowy marki pracodawców, dbania o harmonijny rozwój pracowników, a także komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Ciekawe, ponieważ łączy przeróżne doświadczenia i odmienne punkty widzenia, zaś czytelnik ma duże pole do własnej analizy i oceny.

Komentarze

Dodaj nowy komentarz