Warszawa – miasto przyjazne eventom firmowym.
Oczywistością jest, że wszelkiego rodzaju imprezy przeznaczone dla firm będziemy chcieli organizować w samym sercu danego kraju. Nie inaczej jest w przypadku Polski, a Warszawa pozostaje najbardziej gościnnym miastem naszego państwa nie tylko ze względu na dogodną lokalizację. Miasto z Syrenką w godle od bardzo dawna stanowi przykład dla reszty dużych metropolii między Odrą a Bugiem w kwestii możliwości organizacji wszelakich konferencji, imprez biznesowych i tym podobnych. Co sprawia, że miasto to jest najbardziej „event friendly” w naszym kraju?
Lokalizacja mówi sama za siebie
Warszawa to miasto, które idealnie sprawdza się jako miejsce organizacji eventów firmowych. Jest to z jednej strony stolica kraju, co przyciąga uwagę i pozwala na łatwe dotarcie do niej z całej Polski, a z drugiej strony, to również miasto dynamiczne, pełne życia i różnorodnych atrakcji. Choć bywa zatłoczone, a korki na stałe wpisały się w jego krajobraz (jak to bywa w przypadku każdej stolicy), miasto to bije na głowę inne duże polskie miasta jeśli chodzi o możliwość dojazdu i komunikację z resztą kraju. Autostrady, koleje, linie lotnicze – mnogość opcji szybkiego dojazdu jest imponująca i nie jest to ostatnie słowo stolicy w tym temacie.
Ważnym elementem przy organizacji imprez firmowych jest również dostępność transportowa. W Warszawie mamy doskonałą komunikację miejską, dzięki czemu uczestnicy eventu mogą swobodnie i szybko przemieszczać się po mieście. Jest to bardzo ważne, zwłaszcza gdy uczestnicy przyjeżdżają z różnych części kraju.
Infrastruktura na poziomie światowym
Jako centrum biznesowe Polski, Warszawa oferuje wiele doskonałych miejsc do organizacji eventów firmowych. Obiekty konferencyjne, sale szkoleniowe, hotele i restauracje – wszystkie te miejsca są doskonale przystosowane do organizacji spotkań biznesowych o różnym charakterze i skali. Pod tym względem, nasza stolica jest niesamowicie przyjazna event managerom, szefom agencji marketingowych i klientom. W zasadzie nieważnym jest, kiedy chcemy zorganizować warsztaty, panel dyskusyjny lub spotkanie członków zarządu, pokaźna i ciągle rosnąca liczba obiektów nadających się i przeznaczonych do „hostowania” takowych imprez sprawia, że niemal każdy termin może być wykonalny bez konieczności umawiania się na rok czy dwa w przód.
Warto nadmienić również, że do Warszawy chętnie ściągają firmy z całej Polski chcące zorganizować tu wyjazdy integracyjne. Stolica nie kojarzy się już jedynie z zatłoczonym centrum pełnym samochodów. Jest to także miasto o bardzo rozległych terenach zielonych, z pensjonatami i hotelami gotowymi na przyjęcie firm chcących zintegrować się w sposób aktywny. Nie ma więc konieczności wertowania listy małych miast i miasteczek w poszukiwaniu cichego i urokliwego zakątka na kilkudniowy wypad firmowy. Warszawa jest miejsce, którego szukasz.
Nie samym eventem człowiek żyje
Mamy już ideę, która przyświeca naszemu wydarzeniu. Mamy także miejsce, gdzie będziemy mogli naszą koncepcję wprowadzić w życie. Przybywają zaproszeni goście i prelegenci, impreza idzie świetnie. Co teraz? Członkowie firm, prezesi, pracownicy i menadżerowie mają ochotę wyjść, pozwiedzać, napić się czegoś dobrego w jakimś ciekawym miejscu. Tu również nie zawodzi nas Warszawa, która oferuje wiele atrakcji turystycznych i rozrywkowych, co pozwala na zorganizowanie czasu wolnego w sposób interesujący i zajmujący. Warto przeprowadzić wycieczkę po Starym Mieście, zwiedzić Muzeum Narodowe, lub wybrać się na rejs po Wiśle. Wypoczęci uczestnicy eventów firmowych przywiążą do wydarzenia dużo większą wagę i będą mieć na nie więcej siły i energii.
Ekspert w dziedzinie HR oraz rynku pracy z wieloletnim doświadczeniem. Praca w branży HR pozwoliła na poznanie wielu ciekawych technik rekrutacyjnych. Na blogu udziela porad a także opisuje procesy związane z prowadzeniem rekrutacji bądź też firmy.