Oto 5 metod na pozyskiwanie zleceń dla przewoźników

Podziel się z innymi

Regularne zlecenia dla przewoźników pozwalają w stabilnym rozwoju przedsiębiorstw świadczących usługi przewozowo-transportowe. Jak w czasach rosnącej konkurencji zdobyć, a następnie utrzymać zlecenia dla przewoźników? Prezentujemy sprawdzone sposoby, które pozwolą pozyskać nowe intratną współpracę.

Odśwież osobiste kontakty

Jeśli jesteś otwarty na podjęcie się nowych zleceń transportowych – dobrym sposobem będzie przygotowanie kampanii email marketingowej do dotychczasowej bazy partnerów biznesowych. 

Bez względu na to, czy dysponujesz większymi mocami przerobowymi, czy może powiększyłeś swoją flotę o kolejny pojazd – dobrym kierunkiem będzie powiadomienie o tym swojej dotychczasowej sieci kontaktów. Rozmowa telefoniczna, email – od Ciebie zależy jaką formę wybierzesz. Niemniej – warto się tym zająć i powiadomić o zmianach. 

W ten sposób w szybki sposób dotrzesz z nowiną o gotowości do podjęcia nowej współpracy do firm, z którymi obecnie kooperujesz, lub wspierałeś ich w przeszłości. Nawet jeśli obecnie nie mają dodatkowego zapotrzebowania na pomoc w usługach przewozowych – istnieje szansa, że mogą polecić Twoją firmę innym zaprzyjaźnionym przedsiębiorcom. 

Aby dodatkowo zachęcić te osoby do podjęcia współpracy możesz dodatkowo zaproponować rabat dla firmy, która poleci Twoje usługi.

Pozyskuj zlecenia dla przewoźników bezpośrednio od firm spedycyjnych

Wraz z rozwojem przedsiębiorstw zajmujących się spedycją pojawia się u nich także zapotrzebowanie na firmy świadczące usługi przewozu. To z kolei stanowi ogromną szansę dla przedstawicieli firm transportowych, którzy są gotowi do nawiązania kolejnych współprac. Praktyka jednoznacznie pokazuje, że kooperacja na linii przewoźnik – spedycja może być jak najbardziej opłacalna dla obu stron. 

Warto tutaj zasięgnąć informacji na temat bieżącego zapotrzebowania u zaufanej firmy spedycyjnej, która od lat obsługuje firmy zarówno z kraju jak i zagranicy – mowa tutaj o M&W Spedition z Obornik. Oferta w zakresie zleceń dla przewoźników na stronie https://www.mw-spedition.com/przewoznik/zlecenia-transportowe/ precyzyjnie opisuje charakter współpracy oraz wymagania odnośnie kooperacji z przewoźnikami.

Dzięki takiemu układowi zyskujesz ciągłość zleceń – nie musisz przeznaczać swojego czasu na ustalanie warunków z klientem końcowym. Otrzymujesz za to szczegółowe informacje dotyczące pracy. Wiąże się to z korzyściami dla obu stron i płynnym przystąpieniem do realizacji zlecenia.

Korzystaj z giełd transportowych

Kolejny pomysł dotyczący pozyskiwania zleceń dla przewoźników dotyczy regularnego odwiedzania internetowych giełd transportowych. Takie platformy pozwalają śledzić zapotrzebowanie firm na usługi przewozowe w wygodny sposób. 

Transparentne warunki współpracy, szczegółowy opis wymagań dotyczący konkretnego zlecenia – to wszystko cechuje właśnie takie internetowe giełdy. Wzorowe wywiązanie się z takiego pozyskanego zlecenia może być początkiem długofalowej współpracy, dlatego warto traktować każde nowe zlecenia z odpowiednią troską.

Eventy i targi branżowe szansą na nowe znajomości

Cykliczne uczestnictwo w takich przedsięwzięciach pomaga w nawiązywaniu kontaktów w branży. Nic nie zastąpi kontaktu face to face – warto zatem regularnie pojawiać się na tego typu eventach i nawiązywać nowe relacje. 

Takie spotkania stwarzają doskonałą przestrzeń do wzajemnego poznania potencjalnych możliwości w kontekście kolejnej współpracy. Ta proaktywna postawa wiąże się także z większą skutecznością niż działania online innych konkurencyjnych firm. Nic nie jest w stanie zastąpić mocy osobistego kontaktu i rozmowy na temat oferowanych możliwości i doświadczenia.

Weryfikuj internetowe źródła zleceń

Postępująca digitalizacja znajduje odzwierciedlenie we wszystkich sferach życia. Dotyczy to również sposobów na szukanie nowych zleceń. Internet stanowi niewyczerpane źródło możliwości – warto zatem korzystać z portali ogłoszeniowych, które agregują zlecenia dla przewoźników. Kolejną opcją są fora tematyczne. Internetowe serwisy ogłoszeniowe są uaktualniane na bieżąco, zatem warto regularnie je śledzić. To skuteczna i powszechnie praktykowana metoda.

Powyższe pięć sposobów stanowi kompilację skutecznych sposobów poszukiwania zleceń dla przewoźników. Warto je testować i wybrać te najskuteczniejsze, co przełoży się na oszczędność czasu oraz napływ nowych współprac.