CCIG to 23 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania!
Dołącz do nas w roli Specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta i obsługuj klientów sieci sklepów obuwniczych w języku angielskim.
Czym będziesz się zajmować?
- Odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na pytania klientów anglojęzycznych (sieć sklepów obuwniczych),
- Wysyłaniem maili i obsługą prostych aplikacji,
- Dbaniem o dobrą atmosferę i pozytywne doświadczenia klientów.
Kogo szukamy?
- Osób swobodnie mówiących po angielsku (poziom min C1),
- komunikatywnych, zaangażowanych, otwartych na współpracę,
- dostępnych minimum 30 godzin w tygodniu,
- gotowych do współpracy od 19 maja.
Co oferujemy?
- Stawka godzinowa 34,23 zł brutto oraz dodatkowe premie,
- umowa zlecenie,
- pełne wdrożenie do nowej roli - 10 dni roboczych w lokalizacji wrocławskiej,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień (projekt funkcjonuje w godzinach 8-20 od poniedziałku do piątku oraz 8-16 w soboty - to w tych przedziałach będziesz mógł/mogła się grafikować),
- możliwość współpracy zdalnej po kilku tygodniach w biurze w centrum
Wrocławia,
- opiekę i wsparcie doświadczonych liderów i trenerów.
Co Cię czeka po naciśnięciu przycisku 'Aplikuj'?:
- Masz telefon i chęci? Reszta to formalność! Aplikacja jest szybka i prosta - nie potrzebujemy nawet CV. Wystarczy, że prześlesz nam swoje dane kontaktowe w formularzu rekrutacyjnym.
- Gwarantujemy, że odezwiemy się telefonicznie w ciągu 48 godzin.
- Pierwszy etap to weryfikacja językowa. Czeka Cię krótka, luźna rozmowa telefoniczna w j. angielskim z Team Managerką projektu.
- Spotkanie rekrutacyjne? Nie musisz nawet wstawać z kanapy! Spotkajmy się w formie online. Zajmie to tylko pół godziny, a będziemy mogli lepiej się poznać.
- Feedback to u nas podstawa - stawiamy na otwartą komunikację, dlatego po rozmowie zawsze wracamy do Ciebie z informacją zwrotną.
- I to tyle! Mamy nadzieję, że widzimy się na 'UKnow'! To nasz pakiet podnoszący kwalifikacje, który pomoże Ci zdobyć całą niezbędną wiedzę i szybko poczuć się częścią zespołu.
Brzmi ciekawie? Aplikuj! Czekamy właśnie na Ciebie!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta z j. angielskim.