Grupa Hosso to profesjonalny partner w rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych. Jesteśmy właścicielami galerii handlowych zlokalizowanych w Białogardzie, Gubinie, Świdwinie, Drawsku Pomorskim, Kołobrzegu, Świebodzinie, Gryficach, Policach, Szczecinku oraz biurowców w Koszalinie.
Aktualnie Grupa realizuje nowy projekt inwestycyjny tj. budowę Tematycznego Parku Rozrywki Hossoland. Będzie to pierwsza taka inwestycja na Pomorzu Zachodnim. Inwestycja realizowana jest w Brojcach koło Gryfic w województwie zachodniopomorskim.
- Twoją rolą będzie organizowanie procesu zakupowego - głównie z rynków zagranicznych.
- Ważnym elementem będzie obsługa, monitorowanie zamówień zakupowych: wysyłanie zapytań, kontakt z dostawcą, negocjowanie warunków handlowych, zamówienie i realizacja dostaw, realizacja bieżącego zapotrzebowania i zamówień wynikających z codziennych działań.
- Pod Twoją opieką będzie zarządzanie bazą dostawców: selekcja, wybór oraz ocena dostawcy.
- To praca idealna dla osób lubiących pracować z ludźmi ponieważ kontakt z dostawcami i poszukiwanie nowych, alternatywnych źródeł zaopatrzenia będzie częścią Twoich obowiązków.
- Będziesz realizować cele zakupowe ale także je analizować by optymalizować koszty.
- Do Twoich zadań będzie należeć też wymiana informacji między dostawcami a wewnętrznymi odbiorcami.
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lata).
- Przywiązujesz wagę do szczegółów.
- Jesteś osobą komunikatywną.
- Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.
- Dobrze organizujesz własną pracę i umiesz określić priorytety.
- Nie boisz się wyzwań - Hosso to miejsce które stale się rozwija.
- Pracę w firmie nastawionej na dynamiczny rozwój.
- Realny wpływ na kształtowanie asortymentu.
- Stabilne zatrudnienie w wspierającym się zespole.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego.
- Kartę sportową.