CCIG to 23 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania!
Dołącz do nas w roli Telefonicznego Doradcy klienta i obsługuj klientów sieci lotniczej w języku angielskim i polskim.
Co będziesz robić?
- Odbierać połączenia w j. polskim i angielskim od klientów sieci lotniczej,
- udzielać kompleksowych odpowiedzi na mailowe zapytania klientów,
- dbać o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
- monitorować, raportować i odpowiadać na opinie klientów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Znajomości j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2,
- chęci do rozpoczęcia wdrożenia w maju,
- dyspozycyjności min. 25h w tygodniu (popołudnia i/lub nocki) + weekendy,
- empatii i pozytywnego nastawienia,
- umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy własnej.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie podstawowe 31,40 zł brutto/h + system motywacyjny,
- dodatek nocny 3,30 zł brutto do każdej nocnej godziny ,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt jest całodobowy, więc na pewno uda Ci się dopasować grafik do innych zobowiązań,
- biuro w centrum Wrocławia - a po kilku tygodniach wdrożenia możliwość współpracy zdalnej.
Etapy rekrutacji
- Rozmowa telefoniczna
- Weryfikacja językowa
- Spotkanie w formie zdalnej
- Rozpoczęcie współpracy
Brzmi ciekawie? Aplikuj! Czekamy właśnie na Ciebie!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy klienta z językiem polskim i angielskim.