CCIG to 23 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach.Zdobywca (m.in.) nagrody za najlepszą współpracę partnerską PCCA oraz za 'Największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie' w ECCCSA. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania!
Dołącz do nas w roli Telefonicznego Doradcy klienta i obsługuj klientów w języku angielskim.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- odbieranie połączeń i obsługa klientów w j. angielskim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na mailowe zapytania klientów,
- dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
- monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów.
To stanowisko jest dla Ciebie, jeżeli:
- znasz angielski w mowie i w piśmie na poziomie min. C1,
- chcesz rozpocząć wdrożenie w kwietniu,
- Twoja dyspozycyjność to min. 35h w tygodniu oraz min. 1 sobota w miesiącu,
- jesteś empatyczny/-a i pozytywnie nastawiony/-a,
- potrafisz ustalać priorytety i dobrze organizować pracę własną.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie podstawowe 34,23 zł brutto/h oraz system motywacyjny,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - sam/-a decydujesz ile godzin i w jakie dni pracujesz,
- biuro w centrum Wrocławia - a po kilku tygodniach wdrożenia możliwość współpracy zdalnej.
Etapy rekrutacji
- Rozmowa telefoniczna
- Weryfikacja językowa
- Spotkanie w formie zdalnej
- Rozpoczęcie współpracy
Brzmi jak stanowisko dla Ciebie? Aplikuj! Do usłyszenia za chwilę!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy klienta z językiem polskim i angielskim.