- Prowadzi postępowania wyjaśniające i ustala podleganie ubezpieczeniom społecznym, podstawy wymiaru składek, obowiązek opłacania składek, prawidłowość finansowania i wysokości składek na ubezpieczenia społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, FP, FGŚP, FEP,
- Przygotowuje decyzje w zakresie zasad finansowania i wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, FP, FGŚP i FEP, trybu i zasad ich rozliczania oraz opłacania,
- Rozpatruje odwołania od decyzji,
- Rozpatruje przydzielone sprawy, udziela odpowiedzi na zapytania komórek wewnętrznych w zakresie zbiegu tytułów do ubezpieczeń społecznych.
Niezbędne:
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja),
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.
Wymagania dodatkowe:
- orientacja na cel i jakość,
- umiejętność komunikacji i współpracy,
- nastawienie na rozwój,
- negocjowanie i wywieranie wpływu,
- podejmowanie decyzji,
- rozwiązywanie problemów.
- umiejętność obsługi programów MS Word, Excel na poziomie podstawowym,
Oczekujemy znajomości przepisów:
- Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych - podstawowe zagadnienia z rozdziałów 1-4,
- Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych - podstawowe zagadnienia z działu IV, rozdziały 1-2,
- Kodeksu postępowania administracyjnego - podstawowe zagadnienia z działu I-II,
- obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- dokument potwierdzający posiadane wykształcenie,
- dokument potwierdzający posiadany staż pracy związany z ubezpieczeniami społecznymi.
Sposób aplikowania:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać wyłącznie elektronicznie przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- premie kwartalne,
- wynagrodzenie "trzynastkę",
- Rozwój zawodowy,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 1 pracownika,
- umowa na czas zastępstwa,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (w tym sprawdzenie wiedzy w zakresie przepisów podanych w ogłoszeniu),
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.