Stanowisko ds. egzekucji

  • Monitoruje przebieg postępowania egzekucyjnego i podejmuje stosowne działania zmierzające do odzyskania należności oraz nadaje klauzulę wykonalności tytułom wykonawczym i stosuje środki egzekucyjne w ramach egzekucji administracyjnej.
  • Przygotowuje i przekazuje sprawy do odpowiedniego organu w przypadku wystąpienia zbiegu egzekucji administracyjnych i sądowej.
  • Analizuje prawidłowość naliczonych, przez organy egzekucyjne inne niż Dyrektor Oddziału, kosztów, opłat i wydatków związanych z postępowaniami egzekucyjnymi i kieruje środki zaskarżenia w tym zakresie. Sporządza dokumenty stanowiące podstawę ich rozliczenia, z wyłączeniem opłat komorniczych oraz opłat porto.
  • Przygotowuje projekty postanowień organu egzekucyjnego oraz postanowień wydawanych w imieniu wierzyciela, a także rozpatruje środki odwoławcze w postępowaniu egzekucyjnym.
  • Prowadzi sprawy związane z upadłością, postępowaniem naprawczym oraz likwidacją.
  • Prowadzi rejestry i ewidencję z zakresu dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych oraz przygotowuje dane do raportów i sprawozdań z zakresu zadań realizowanych na tym stanowisku.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie


Atutem będzie:

  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych w szczególności w zakresie podlegania ubezpieczeniu,
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w szczególności w zakresie wszczynania postępowania i prowadzenia egzekucji, rodzaju organów i środków egzekucyjnych, rodzaju środków zaskarżenia, terminów ustawowych przewidzianych ustawą,
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności w zakresie terminów do rozpatrzenia spraw, możliwości ustanowienia pełnomocnika, określenia stron postępowania,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe związane z ubezpieczeniami społecznymi.

Sposób aplikowania

Dokumenty należy przesłać wyłącznie przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.

Jeśli jesteś osobą:

  • nastawioną na jakość pracy i rozwój,
  • zorientowaną na klienta,
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach,
  • rozwiązującą problemy.

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
  • premie kwartalne,
  • wynagrodzenie "trzynastkę".
  • rozwój zawodowy,
  • świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

Informacje dodatkowe:

  • poszukujemy 2 pracowników,
  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną w trakcie której zostanie zweryfikowana wiedza z przepisów wskazanych w ogłoszeniu,
  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana,
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji o pracę.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
  • budynek X-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III i IV piętrze,
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • wejście do budynku zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi wejściowe otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Stanowisko ds. egzekucji

Jaka oferta pracy na stanowisku: Stanowisko ds. egzekucji w miejscowości: Białystok jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Stanowisko ds. egzekucji Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Stanowisko ds. egzekucji, praca w Białystok dopasowana do Twoich wymagań.Zakład Ubezpieczeń Społecznych praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.