L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skutecznie, dostosowując nasze usługi do potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Nasze motto 'Wszystko zależy od ludzi' oznacza, że zawsze stawiamy na pierwszym miejscu ludzi - zarówno naszych klientów, jak i kandydatów. Dbamy o to, aby każdy kandydat otrzymał konstruktywną informację zwrotną i czuł się częścią procesu. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania.
Dla naszego Klienta, globalnej firmy z branży nowoczesnych technologii, poszukujemy osoby na stanowisko:
Twoje główne zadania:
- 
Zarządzanie zadaniami związanymi z łańcuchem dostaw w branży lotniczej: analiza zapotrzebowań (PR), zarządzanie zamówieniami (PO), tworzenie ofert, kontrola eksportu, sprzedaż materiałów, zamienniki materiałów, zwroty, terminy dostaw, brakujące części i rozwiązywanie sporów 
- 
Ścisła współpraca z Front Office i osobami kontaktowymi w celu uzyskania wyjaśnień i aktualizacji 
- 
Optymalizacja poziomu zapasów w systemie SAP 
- 
Dokumentowanie procesów i najlepszych praktyk 
- 
Udział w spotkaniach zespołowych i z klientami 
- 
Codzienna komunikacja z dostawcami i klientami 
- 
Realizacja celów biznesowych i wskaźników SLA 
- 
Zapewnienie efektywności procesów i wysokiej jakości pracy 
- 
Identyfikowanie obszarów do usprawnień procesów 
Wymagania:
- 
Doświadczenie w pracy z klientem lub w prowadzeniu negocjacji 
- 
Gotowość do kontaktu z klientami (telefonicznie/mailowo) oraz proaktywne podejście 
- 
Umiejętność pracy zespołowej i efektywnej współpracy z innymi 
- 
Zdolność do realizacji wielu zadań jednocześnie i obsługi zadań ad hoc 
- 
Dodatkowe doświadczenie lub wykształcenie w zakresie zakupów, logistyki lub zarządzania łańcuchem dostaw będzie atutem 
- 
Znajomość języków: hiszpański - poziom C1, angielski - minimum B2 
- 
Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem 
Nasz klient oferuje:
- 
Premia za wyniki przyznawana dwa razy w roku 
- 
Premia za polecenie pracownika 
- 
Możliwości rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach wewnętrznych 
- 
Dostęp do platformy szkoleniowej wspierającej rozwój umiejętności 
- 
Codzienne wykorzystanie języka francuskiego 
- 
Prywatna opieka medyczna (z możliwością rozszerzenia na członków rodziny) 
- 
Dofinansowanie karty Multisport lub punkty w systemie MyBenefit 
- 
Atrakcyjne grupowe ubezpieczenie 
- 
Dostęp do platformy well-beingowej, w tym bezpłatne sesje z psychologiem 
- 
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bez okresu próbnego 
- 
Sprzęt IT zapewniony przez firmę 
- 
Dodatkowe świadczenia z Funduszu Socjalnego 
- 
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy 
- 
Możliwość udziału w akcjach charytatywnych, wydarzeniach sportowych i prozdrowotnych 
- 
Praca hybrydowa (2 dni w biurze w tygodniu w Łodzi)