CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy i nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce. Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Audi Concierge.
Do Twoich codziennych wyzwań będzie należało między innymi:
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem VIP,
- rzetelna i szczegółowa analiza zgłoszeń klienta,
- monitorowanie procesu realizacji zgłoszeń i reklamacji,
- współpraca z dealerami Audi,
- obsługa infolinii i procesów realizowanych przez zespoły call center.
Pasujemy do siebie, jeżeli:
- posiadasz silną orientację na klienta, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowej relacji z klientem,
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta,
- posiadasz umiejętność aktywnego słuchania i analizy informacji,
- jesteś odporny na stres,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie minimum B2,
- interesujesz się motoryzacją i posiadasz wiedzę w tym zakresie,
- potrafisz obsługiwać narzędzia typu Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.
Co możemy Ci zaoferować?
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie za realizację celów,
- Profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- Biuro zlokalizowane w samym centrum miasta,
- Niezbędne narzędzia do pracy.
Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!