Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w branży rekrutacyjnej. W Polsce działa od 1994 roku. Od tego czasu zatrudniło setki tysięcy pracowników i otworzyło w naszym kraju ponad 45 biur. W bazie Adecco znajduje się ponad 350 tysięcy kandydatów. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta- międzynarodowej marki z branży perfumeryjnej, poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta wspierających rynek polski
Poszukujemy profesjonalistów z wyraźną orientacją na klienta, profilem handlowym i doświadczeniem w branży.
Zadania:
- Praca polega na telefonicznej obsłudze klienta biznesowego, która obejmuje:
- połączenia przychodzące: przyjmowanie zamówień oraz reklamacji, konsultacje i doradztwo klienta aktywnego
- wykonywanie połączeń wychodzących z kampanii marketingowych
- walidacja i weryfikacja danych dostępnych z bazy danych
Oferujemy:
- Pracę zdalną od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 (w tym wliczona 1 h przerwa)
- Wynagrodzenie podstawowe 5700 zł brutto + premia do 1700 zł brutto/msc + dodatek za media około 130 zł/msc
- Zatrudnienie na umowę o pracę zawieraną z Adecco, z możliwością nawiązania stałej współpracy
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, słuchawki
- Szkolenia i wdrożenie do pracy
- Współpracę z rozpoznawalną marką w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Znajomość programów Excel, Power Point i Word
- Zorientowanie na wyniki, planowanie i organizacja, elastyczność i szybkość reakcji pod presją czasu
oferta pracy tymczasowej
Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.