Dla naszego klienta Foundever, globalnego lidera w zakresie outsourcingu procesów biznesowych, wsparcia technologicznego, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami - poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zakres odpowiedzialności:
- Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników sektora finansowego
- Wsparcie techniczne i doradztwo w obsłudze systemów
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów
- Dążenie do wysokich standardów jakości obsługi i satysfakcji klienta
- Współpraca z zespołem i raportowanie wyników
Profil kandydata:
- Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Podstawowa znajomość języka angielskiego- min. A2w
- Wysoka kultura osobista i nastawienie proklienckie
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej zgodnie z grafikiem.
- Zdolności techniczne / smykałka do rozwiązywania problemów IT
- Sprawna obsługa komputera i pakietu MS Office, łatwość uczenia się nowych systemów
Oferujemy:
- Stawkę: 46 zł/h brutto,
- Zatrudnienie w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie,
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
- Płatny, czterotygodniowy trening w trybie stacjonarnym (pon.-pt., godz. 9:00-17:00),
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do zakupu okularów, wczasy pod gruszą,
- Dodatkowe świadczenia: m.in. prezenty świąteczne dla dzieci pracowników, programy promujące zdrowy styl życia,
- Realne możliwości rozwoju zawodowego - 92% kadry managerskiej rozpoczęło karierę w Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta,
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
Godziny pracy: pon.-sob. 7:00-22:00, niedz. 8:00-17:00 (5 dni w tygodniu po 8h; 2-3 weekendy w miesiącu; grafik ustalany przez Team Managera).
Zapraszamy do aplikowania!
Adecco jest Agencją zatrudnienia nr 364. Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.