Adecco, dla swojego Klienta - Foundever, jednego z wiodących przedsiębiorstw w branży outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki - poszukuje osób na stanowisko: Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami,
- Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów,
- Zaangażowane i empatyczne podejście do problemów klienta oraz poszukiwanie najlepszych rozwiązań.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1,
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (A2),
- Wysoka kultura osobista i nastawienie proklienckie,
- Dobra znajomość pakietu MS Office i umiejętność sprawnej obsługi komputera,
- Motywacja do pracy i chęć rozwoju zawodowego.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
- Stawka: 46zł/h brutto
- Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce,
- Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów,
- Dodatkowe świadczenia - m.in. prezenty świąteczne dla dzieci pracowników, programy promujące zdrowy styl życia,
- Rozwój zawodowy - 92% kadry managerskiej rozpoczęło pracę w Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta,
- Dostęp do wewnętrznych platform szkoleniowych i realne możliwości awansu,
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.
Nie zwlekaj! Aplikuj już dziś poprzez Adecco i rozpocznij karierę u naszego Klienta - Foundever!
Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.