Opis klienta
Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w branży rekrutacyjnej. W Polsce działa od 1994 roku. Od tego czasu zatrudniło setki tysięcy pracowników i otworzyło w naszym kraju ponad 45 biur. W bazie Adecco znajduje się ponad 350 tysięcy kandydatów. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów.
Zakres odpowiedzialności
- Codzienny kontakt z kandydatami telefoniczny oraz mailowy w języku niemieckim
- Proponowanie ofert pracy kandydatom
- Umawianie kandydatów na rozmowy rekrutacyjne
- Przeprowadzanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych
- Udzielanie informacji na temat prowadzonych procesów rekrutacyjnych
- Wprowadzanie danych do systemu
Profil kandydata
Masz chęć do pracy z ludźmi i świetnie komunikujesz się w języku niemieckim na poziomie min. B1. Dołącz do naszej międzynarodowej firmy z branży HR!
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji i/lub obsłudze klienta.
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne zatrudnienie: Umowa o pracę tymczasową z perspektywą przedłużenia
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 6500 zł brutto miesięcznie wraz z premią do 25 %
- Elastyczne warunki pracy: Możliwość pracy zdalnej po krótkim szkoleniu
- Rozwój zawodowy: Będziesz mieć możliwość zdobywania nowych umiejętności i rozwoju w międzynarodowym środowisku