Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru marketingu handlowego poszukujemy osoby na stanowisko:
Twój zakres obowiązków:
- Opracowywanie i wdrażanie planów promocji wspierających sprzedaż w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
- Zarządzanie polityką cenową, analiza cenowa i pozycjonowanie produktów w różnych kanałach dystrybucji, współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie optymalizacji strategii cenowej.
- Monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i ich optymalizacja.
- Dobór narzędzi trade marketingowych do specyfiki poszczególnych klientów w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
- Analizowanie rynku i konkurencji, identyfikowanie trendów i potrzeb konsumentów.
- Zarządzanie budżetem, kontrola wydatków, Optymalizacja wydatków marketingowych, aby osiągnąć maksymalny zwrot z inwestycji.
- Wdrażanie i rozwój standardu 'perfekcyjny sklep' - definiowanie kluczowych wskaźników efektywności (dystrybucja, ekspozycja, promocja, widoczność) i zarządzanie ich realizacją.
- Zarządzanie zespołem - rozwój kompetencji, wyznaczanie celów, monitorowanie wyników.
- Bliska współpraca z Działem Sprzedaży i Działem Marketingu odnośnie realizacji założonych celów.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze trade marketingu, najlepiej w branży FMCG.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia.
- Doświadczenie zarządzaniu zespołem pracowników.
- Znajomość strategii pricingowych i mechanizmów promocyjnych.
- Znajomość narzędzi i technik trade -marketingowych
- Umiejętność analizy danych rynkowych i trendów w celu optymalizacji strategii trade marketingowych.
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania projektami.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
- Kreatywność w podejściu do działań trade marketingowych.
- Dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, PowerPoint).
- Umiejętność pracy z budżetem oraz analizy wyników działań promocyjnych.
- Zdolność do motywowania i rozwijania członków zespołu.
- Proaktywność i umiejętność podejmowania decyzji.
- Umiejętności budowania biznesowych relacji z różnymi działami wewnątrz firmy oraz z partnerami zewnętrznymi.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Pakiet medyczny.
- Dofinansowanie do pakietu sportowego.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach i kursach.
- Dofinansowanie do posiłków w kantynie pracowniczej.
- Dodatek świąteczny.
- Parking dla pracowników.
- Narzędzia: telefon, komputer, samochód służbowy.