Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników.
W chwili obecnej, jako Agencja Zatrudnienia (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Zakres obowiązków:
- zarządzanie procesami reklamacyjnymi
- prowadzenie korespondencji zgodnie z obowiązującymi standardami
- udzielanie klientom informacji o procesie reklamacyjnym oraz statusie zgłoszenia - telefonicznie lub mailowo
- rozpatrywanie skarg i odwołań klientów zgodnie z obowiązującymi zasadami
- wsparcie merytoryczne dla kierowników
- monitorowanie przestrzegania procedur oraz raportowanie nieprawidłowości do dyrekcji właściwego oddziału
Od Kandydata_ki oczekujemy:
- doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Teams)
- odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
- umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych oraz tzw. lekkiego pióra
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
- praca w godzinach 9-16, 10-17
- sprzęt służbowy
- szkolenie wprowadzające
- wynagrodzenie - 5 500 brutto plus premia po okresie próbnym
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania