Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w branży rekrutacyjnej. W Polsce działa od 1994 roku. Od tego czasu zatrudniło setki tysięcy pracowników i otworzyło w naszym kraju ponad 45 biur. W bazie Adecco znajduje się ponad 350 tysięcy kandydatów. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy opiekuna marki w branży RTV/AGD, która będzie pierwszym kontaktem dla Klienta oraz personelu sklepów, pełniąc jednocześnie funkcję ambasadora.
Twoje zadania:
- poprawna ekspozycja produktów Klienta w podległych punktach sprzedaży (sklepy z elektroniką) na terenie woj. śląskiego
- instalacja materiałów promocyjnych/reklamowych
- budowanie długofalowych relacji z Klientem
- edukowanie Personelu Sklepu, informowanie o nowościach, produktach, promocjach
- raportowanie działań do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT
Aplikuj jeśli:
- lubisz kontakt z ludźmi i dobrze czujesz się w roli kierowcy
- posiadasz doświadczenie w obszarze merchandisingu/ sprzedaży/ handlu lub bezpośredniej obsłudze Klienta
- z łatwością radzisz sobie w obsłudze aplikacji, a praca w środowisku MS Office nie jest Ci obca
- masz pozytywne usposobienie oraz umiejętność budowania relacji
- jesteś samodzielny/a oraz potrafisz organizować pracę własną
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B - praca mobilna
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy zlecenie z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę
- wynagrodzenie: stała podstawa + premia do 20% wynagrodzenia
- niezbędne narzędzia pracy - telefony, samochód
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV w odpowiedzi na ogłoszenie.
Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.