Ekspert/ Ekspertka ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi

Twój zakres obowiązków:

  • zarządzanie umowami najmu i negocjowanie warunków,
  • utrzymywanie bieżących relacji oraz prowadzenie korespondencji z najemcami,
  • poszukiwanie nowych najemców i rozwijanie współpracy,
  • współpraca z działami technicznymi, ochroną, kierownictwem i dyrekcją hipermarketów,
  • administracja i bieżące zarządzanie obiektami,
  • monitorowanie płatności i prowadzenie działań windykacyjnych,
  • sporządzanie raportów i zestawień dotyczących działalności.

Docenimy Cię za:

  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz skutecznego działania w dynamicznym środowisku,
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne - łatwość w budowaniu relacji z najemcami, współpracownikami i partnerami zewnętrznymi,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz Google Workspace,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie zarządzania najmem i administracji obiektami,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

To oferujemy:

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad dwie dekady.

Miejsca pracy:

  • Białystok



Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Ekspert/ Ekspertka ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi

Jaka oferta pracy na stanowisku: Ekspert/ Ekspertka ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi w miejscowości: Białystok jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy CARREFOUR Polska Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Ekspert/ Ekspertka ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Ekspert/ Ekspertka ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi, praca w Białystok dopasowana do Twoich wymagań.CARREFOUR Polska Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Informacje o pracodawcy


CARREFOUR Polska Sp. z o.o.


Praca Ekspert/ Ekspertka ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi, Białystok

Oferta jest ważna jeszcze 27 dni

Ogłoszenia Pracodawcy

Podobne ogłoszenia


Ekspert ds. BHP (Gliwice)

Gliwice, śląskie


Doradca klienta w dziale przyjęcia towaru

Szczecin, zachodniopomorskie


Doradca klienta w dziale przyjęcia towaru

Szczecin, zachodniopomorskie