Poszukujemy osoby do pracy w sekretariacie firmy z branży projektowo-architektonicznej.
Zadania:
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych,
- Organizacja spotkań i zarządzanie kalendarzem,
- Wspieranie zespołu w bieżących sprawach administracyjnych,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
- Kontakt z klientami i dostawcami.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane),
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
- Wysoka kultura osobista i umiejętność organizacji pracy,
- Komunikatywność i samodzielność,
Oferujemy:
- Prace na pół etatu
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie,
- Elastyczne godziny pracy dostosowane do potrzeb pracownika,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Aplikuj już dziś! lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
"Informujemy, że wprowadziliśmy wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów. Jeżeli chcesz dokonać zgłoszenia wejdź na stronę www.hrsigma.pl a znajdziesz wszystkie potrzebne ku temu informacje."
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'