Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja. Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie.
Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju.
Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy.
Obowiązki:
* Prowadzenie dokumentacji personalnej;
* Zakładanie akt osobowych;
* Wprowadzanie danych osobowych do systemu;
* Bieżące uzupełnianie dokumentów i ich archiwizacja,
* Ewidencja absencji pracowników;
* Tworzenie raportów oraz zestawień;
* Kontrola terminów kończących się uprawnień pracowniczych;
* Koordynacja pod względem merytorycznym i formalnym dostarczonych faktury kosztowych;
* Wystawianie niezbędnych zaświadczeń na potrzeby pracowników i zleceniobiorców.
Wymagania:
* Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
* Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
* Samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy;
* Wykształcenie minimum średnie;
Mile widziana znajomość programu Comarch Optima.
Oferujemy:
*Stabilną i ciekawą pracę w rozwojowym środowisku w firmie będącej liderem w swojej branży na rynku ogólnopolskim;
*Realną możliwość rozwoju w swoim obszarze;
*Dostęp do szkoleń branżowych i rozwojowych;
*Atrakcyjne wynagrodzenie;
*Elastyczny czas pracy.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.