Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja. Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie.
Obsługujemy kluczowych Klientów w wielu branżach na terenie całego kraju. Zatrudniamy ponad 5 tys. Pracowników, pracujących na terenie całego kraju oraz w 20 naszych biurach handlowych i regionalnych.
Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwości rozwoju.
Dbamy o społeczną odpowiedzialność biznesu, aktywnie wspierając akcje charytatywne, lokalne społeczności, osoby niepełnosprawne, bezrobotne, a także młodych przedsiębiorców. Udzielamy się aktywnie w akcjach sportowych, lokalnych oraz ogólnokrajowych.
Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy.
Twój zakres obowiązków:
-
Efektywna i systematyczna organizacja pracy podległego Zespołu, w tym pełna koordynacja grafików pracy Zespołu Serwisowego;
-
Analiza wykonywanych przez Zespół prac wdrożeniowych oraz serwisowych;
-
Doradztwo techniczne w zakresie instalowania, serwisu i konserwacji systemów alarmowych, telewizji dozorowej, kontroli dostępu, bramkowych systemów antykradzieżowych;
-
Wsparcie Działu Sprzedaży i Działu Marketingu podczas przygotowywania kalkulacji na montaż, serwis, konserwację technicznego zabezpieczenia mienia;
-
Ścisła współpraca z Działem Handlowym i Działem Zaopatrzenia;
-
Niezwłoczna reakcja i rozwiązywanie zgłaszanych problemów przez naszych Klientów;
-
Systematyczna analiza wyników finansowych i zarządzanie budżetem działu, stałe działania weryfikujące i optymalizujące;
-
Odpowiedzialność za sprzęt i narzędzia wykorzystywane przez Zespół Serwisowy.
Nasze wymagania:
-
Bardzo dobra organizacji pracy własnej i zarządzania pracą Zespołu;
-
Umiejętność skutecznego zarządzania rozproszonym Zespołem;
-
Doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji, serwisu i konserwacji elektronicznych systemów zabezpieczeń;
-
Wykształcenie techniczne z zakresu telekomunikacji, informatyki, elektroniki, elektrotechniki;
-
Wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność dopasowania się do aktualnie występujących okoliczności;
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (wykorzystywany w kontakcie z Klientami - mail/telefon/dokumentacja);
- Sprawna obsługa Pakietu MsOffice lub dokumentów google.
To oferujemy:
- Pracę w stale rozwijającej się firmie - technologicznie i rynkowo;
- Możliwość realizacji ciekawych i innowacyjnych projektów;
- Stały rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji, w tym dostęp do szkoleń branżowych;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Dostęp do benefitów Pracowniczych - m.in. karta sportowa, imprezy integracyjne, sportowe.