Kierownik Biura Obsługi Klienta

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).

Nasz klient to lider w dystrybucji i sprzedaży sprzętu sportowego oraz artykułów do domu i ogrodu. Od ponad 20 lat dostarcza innowacyjne produkty na rynki europejskie, obsługując klientów e-commerce i stale rozwijając swoje portfolio.

Obecnie firma przechodzi kluczowe zmiany organizacyjne, które obejmują transformację modelu obsługi klienta. Zespół Biura Obsługi Klienta liczy obecnie 11 osób, a organizacja intensywnie wdraża automatyzację procesów, co ma na celu usprawnienie pracy zespołu i podniesienie jakości obsługi. W związku z tym poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego Kierownika Biura Obsługi Klienta, który wniesie świeże spojrzenie, wesprze zarządzanie zmianami i będzie miał realny wpływ na rozwój działu w nowym modelu operacyjnym.

Lokalizacja firmy: Zabierzów k. Krakowa

Obowiązki:

  • Motywowanie i rozwijanie zespołu, w tym prowadzenie regularnych spotkań, szkoleń i mentoringu.
  • Ocena wyników pracowników i podejmowanie działań mających na celu poprawę efektywności.
  • Monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników efektywności związanych z obsługą klienta.
  • Wdrażanie zmian mających na celu poprawę jakości i szybkości obsługi.
  • Tworzenie i realizacja strategii obsługi klienta zgodnej z celami firmy.
  • Współpraca z innymi działami (np. sprzedażą, marketingiem) w celu zwiększenia satysfakcji klientów i poprawy ich doświadczeń.
  • Kontrola zgodności procesów obsługi klienta z wewnętrznymi standardami i polityką firmy.
  • Przedstawianie wyników i rekomendacji Zarządowi.
  • Identyfikowanie obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich działań.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi klienta.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Umiejętność nieszablonowego myślenia i proponowania nowych rozwiązań.
  • Gotowość do samodzielnego podejmowania decyzji oraz wprowadzania usprawnień w dynamicznym środowisku.
  • Umiejętność motywowania, wspierania i rozwijania pracowników.
  • Zdolność do zarządzania zmianą i budowania zaangażowania zespołu w nowe rozwiązania.

Zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracy B2B - w zależności od preferencji.
  • Możliwość elastycznego dostosowania godzin pracy: 7:00-15:00, 8:00-16:00 lub 9:00-17:00.
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach.
  • Pakiet dodatkowych korzyści (np. prywatna opieka medyczna Enel-Med, ubezpieczenie na życie, zniżki pracownicze, wyjazdy i spotkania integracyjne).


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Kierownik Biura Obsługi Klienta

Jaka oferta pracy na stanowisku: Kierownik Biura Obsługi Klienta w miejscowości: Kraków jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy JAGA Recruitment Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Kierownik Biura Obsługi Klienta Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Kierownik Biura Obsługi Klienta, praca w Kraków dopasowana do Twoich wymagań.JAGA Recruitment Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.