Dla jednego z naszych Klientów, firmy która na co dzień wspiera dzięki swojej działalności pacjentów oraz lekarzy poszukujemy kandydata na stanowisko Product&Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za rozwój marki, produktów, a także śledzenie trendów i kontakt z organizacjami badawczymi oraz opiniotwórczymi.
- zarządzanie portfolio produktowym leków na receptę
- planowanie oraz wdrażanie strategii rozwojowych dla powierzonych produktów
- opracowywanie oraz koordynacja budżetu promocyjnego
- prowadzenie badań rynku, aktywne śledzenie trendów
- sporządzanie raportów, planów działań, strategii, analiz, zestawień, prognoz w oparciu o dane rynkowe
- szkolenia produktowe
- nawiązywania oraz utrzymywanie kontaktów z klientami
- możliwość pracy z biura zlokalizowanego w centrum Poznania - HO zgodne z ustawą z dnia 1 grudnia 2022 (warunek konieczny)
- 3 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania produktami - lekami RX (warunek konieczny)
- znajomość regulacji dotyczących ograniczeń dla leków na receptę, refundowanych (warunek konieczny)
- doświadczenie we współpracy z agencjami digital oraz marketingiem wewnętrznym
- znajomość narzędzi marketingowych
- doświadczenie w kreowaniu polityki cenowej oraz rabatowej
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym Ms Office (warunek konieczny)
- bardzo dobra, swobodna umiejętność komunikacji w języku angielskim (warunek konieczny)
- prawo jazdy kat b (warunek konieczny)
- gotowość do podróży służbowych (warunek konieczny)
Klient oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- lukratywne wynagrodzenie
- możliwość osiągnięcia premii
- samochód służbowy do użytku prywatnego
- ubezpieczenie zdrowotne
"Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco."
Dla jednego z naszych klientów, firmy która na co dzień wspiera dzięki swojej działalności wielu pacjentów poszukujemy kandydata na stanowisko Product Managera, który będzie odpowiedzialny za rozwój marki, produktów, a także śledzenie trendów i kontakt z organizacjami badawczymi oraz opiniotwórczymi.