REN Sp. z o. o. jest jednym z wiodących dystrybutorów żywności mrożonej.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO
Miejsce pracy: Siedlce i okolice
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało:
- Sprzedaż produktów i obsługę klientów na przydzielonym terenie;
- Realizację standardów merchandisingowych i dbałość o dostępność oferowanego asortymentu;
- Terminowe i bieżące rozliczanie się z pobranej gotówki od Klientów oraz z powierzonych materiałów promocyjnych lub towarów;
- Stała współpraca z Działem Obsługi Klienta w zakresie przekazywania informacji o należnościach i rozliczeniach z Klientami;
- Budowanie trwałych relacji z klientami;
- Rzetelne raportowanie cen, promocji i asortymentu.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG;
- Prawo jazdy kat. B (min. 1 rok praktyki);
- Dobrej znajomości programów MS Office;
- Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
- Znajomość rynku lokalnego;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność, umiejętność współpracy;
- Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- Samochód i telefon służbowy;
- Szeroki zakres szkoleń na platformie e-learningowej,
- Dostęp do platformy zakupowej: www.specjalfinanse.pl,
- Możliwość skorzystania z ośrodka wypoczynkowego 'Dolina Wiaru' w Rybotyczach i Spa Hotel Splendor w Lubeni,
- Benefity: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa Medicover, pakiet opieki medycznej PZU;
- Ambitne zadania i możliwość rozwoju zawodowego;
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym - zawsze na czas!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Więcej o firmie: www.renspj.pl