Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja. Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie.
Obsługujemy kluczowych Klientów w wielu branżach na terenie całego kraju. Zatrudniamy ponad 5 tys. Pracowników, pracujących na terenie całego kraju oraz w 20 naszych biurach handlowych i regionalnych.
Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju.
Dbamy o społeczną odpowiedzialność biznesu, aktywnie wspierając akcje charytatywne, lokalne społeczności, osoby niepełnosprawne, bezrobotne, a także młodych przedsiębiorców. Udzielamy się aktywnie w akcjach sportowych, lokalnych oraz ogólnokrajowych.
Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy.
Miejsce pracy: Dąbrowa k. Poznania lub Poznań
Twój zakres zadań:
- Reprezentowanie Zarządu w sprawach dotyczących bezpieczeństwa Spółki i podmiotów powiązanych w kontaktach z funkcjonariuszami Ministerstwa Spraw Wewnętrznych oraz Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego;
- Prowadzenie szkoleń w zakresie Ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa oraz przetwarzania informacji niejawnych;
- Wdrażanie, utrzymywanie i doskonalenie zintegrowanych systemów Zarządzania Jakością oraz ochrony informacji niejawnych;
- Zarządzenie i prowadzenie Audytów jakości oraz kontroli bezpieczeństwa organizacji Hunters i Spółek powiązanych;
- Tworzenie i doskonalenie narzędzi Zarządzania Jakością;
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem procedur bezpieczeństwa;
- Bieżąca weryfikacja właściwego stosowania postanowień i zapisów zawartych w normach ISO 9001:2015, AQAP 2110:2016 i OHSAS/PN-N-18001;
- Opracowywanie i formalna weryfikacja dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych;
- Prowadzenie kancelarii niejawnej.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. Średnie;
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa informacji;
- Znajomość przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji;
- Asertywność oraz umiejętność kreowania innowacyjnych rozwiązań;
- Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i innych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji
- Znajomość obsługi programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint
- Samodyscyplina, w szczególności w zakresie realizowania zadań właściwych dla danej sytuacji;
- Język angielski - komunikatywny.
Mile widziane:
- Certyfikaty z zakresu bezpieczeństwa informacji;
- Prawo jazdy Kat. B.
Oferujemy:
- Stabilną i ciekawą pracę w rozwojowym środowisku w firmie będącej liderem w swojej branży na rynku ogólnopolskim;
Elastyczny czas pracy;
- Realną możliwość rozwoju w swoim obszarze;
- Dostęp do szkoleń branżowych i rozwojowych (w tym językowych);
- Benefity pracownicze, możliwość udziału w aktywnościach sportowych.