HalfPrice, czyli Great Brands & Great People!
Jesteśmy siecią sklepów w kategorii off-price, należącą do Grupy CCC. Oferujemy szeroką gamę produktów od światowych marek w wyjątkowych cenach! Wśród nich odzież, obuwie, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. W ciągu trzech lat otworzyliśmy aż 130 sklepów, zatrudniamy 3800 #GreatPeople i jesteśmy obecni już na kilkunastu rynkach (;m.in. w Czechach, Rumunii i Austrii);.
Ale to jeszcze nie koniec! Rośniemy dalej, poszerzamy asortyment i polujemy na nowe talenty!
Twój zakres zadań:
- wsparcie Managera Sklepu w zarządzaniu wszystkimi obszarami sklepu (;operacyjne, zespołem, procesami);
- zarządzanie zespołem (;rekrutacja, motywowanie, delegowanie, ewaluacja, szkolenia i rozwój);
- organizacja i planowanie czasu pracy zespołu w oparciu o cele sprzedażowe i KPI's
- odpowiedzialność za procesowanie i ekspozycję produktu zgodnie ze standardami
- zapewnienie przestrzegania procedur wewnętrznych
- współpraca z działami wsparcia sprzedaży (;Operacje, HR, Marketing, Dział Bezpieczeństwa i Zapobiegania Stratom);
- administrowanie dokumentacją sklepu (;sprzedażową, personalną, finansową);
- realizacja procesu inwentaryzacji
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży Retail (;min. 1 - 2 lata);
- orientacja na wyniki sprzedażowe
- umiejętność analizy raportów sprzedażowych
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacji i planowania
- umiejętność dopasowania sposobu motywowania, angażowania oraz rozwoju do zespołu
- efektywne zarządzanie komunikacją i tworzenie kultury otwartości
Mile widziane:
- doświadczenie w branży fashion, doświadczenie w kierowaniu zespołem ok. 10 osób
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szkolenie wdrożeniowe (;możliwe szkolenie poza miejscem zamieszkania);
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej
- zniżki do sieci sklepów w grupie CCC (;Halfprice, CCC, eobuwie, MODIVO);
- możliwość rozwoju i awansu wraz z dynamicznym rozwojem firmy
- udział w tworzeniu międzynarodowej marki o polskich korzeniach