Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni - pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań - otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Twoja rola
- pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej
- pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem
- każdego dnia systematycznie pracujesz nad doskonaleniem relacji z Twoimi stałymi klientami
- identyfikujesz oczekiwania Klientów i znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe
Twój zespół
Pracujemy zespołowo w placówce bankowej, ale jesteśmy także częścią większego Regionu. Wspólnie działamy na rzecz naszych Klientów oferując produkty i usługi z obszaru bankowości detalicznej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz agrobiznesu.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- jesteś ekspertem w zakresie produktów finansowych (w tym inwestycyjnych)
- masz min. rok doświadczenia w pracy z klientami zamożnymi
- potrafisz zarządzać relacjami z klientami zamożnymi
- ważna jest dla Ciebie realizacja zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
- posiadasz wykształcenie wyższe lub studiujesz
W zamian oferujemy
- umowę o pracę - pierwsza na okres 6 miesięcy
- pracę stacjonarną w placówce bankowej od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym grafikiem
- system wynagradzania, który obejmuje: wynagrodzenie stałe i miesięczne premie sprzedażowe
- program wdrożenia oraz pakiet szkoleń
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć czy jakąkolwiek inną cechę
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań