Helpfind to największa i najnowocześniejsza firma odszkodowawcza w Polsce działająca w 100% on-line. W naszych działaniach, Klient oraz jego potrzeby stawiamy zawsze w centrum każdego z procesów. Stworzyliśmy młodą i nowoczesną firmę, zatrudniając przy tym blisko 250 Pracowników w trzech lokalizacjach w Polsce (Ostrów i Wrocław).
Poszukujemy osoby, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi w branży finansowej lub pokrewnej.
Oferujemy pracę wyłącznie stacjonarną.
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:
- Planowanie i koordynacja kampanii marketingowych - zarządzanie harmonogramem kampanii, budżetem, zasobami oraz zespołami projektowymi
- Znajomość branży finansowej - zrozumienie produktów finansowych, usług, regulacji oraz rynku jest kluczowe, aby móc skutecznie planować i realizować kampanie marketingowe
- Tworzenie strategii marketingowej - współpraca z zespołem marketingu w celu opracowania strategii promocyjnej dla produktów lub usług, obejmującej kanały online i offline
- Zarządzanie zespołem projektowym - nadzorowanie prac grafików, copywriterów, specjalistów SEO/SEM, programistów w celu zapewnienia terminowej realizacji projektu
- Monitorowanie postępów projektu - bieżące śledzenie realizacji działań marketingowych i dopasowywanie strategii w razie potrzeby, reagowanie na problemy i przeszkody w projekcie
- Analiza i raportowanie wyników kampanii - zbieranie danych z różnych narzędzi analitycznych, ocena skuteczności działań marketingowych oraz prezentacja wyników i rekomendacji na przyszłość
- Współpraca międzydziałowa - koordynowanie działań z innymi działami firmy (np. sprzedaż, obsługa klienta, IT), aby upewnić się, że kampanie są zgodne z ogólnymi celami firmy
- Budżetowanie - zarządzanie budżetem marketingowym, alokacja zasobów i pilnowanie, aby kampanie mieściły się w ustalonych kosztach
- Zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami - utrzymywanie kontaktu z zewnętrznymi partnerami, takimi jak agencje reklamowe, dostawcy usług, drukarnie czy media
- Optymalizacja kampanii - ciągłe testowanie elementów kampanii, optymalizacja reklam, kreacji, targetowania w celu poprawy skuteczności działań
- Zarządzanie terminami i priorytetami - zapewnienie, że wszystkie elementy kampanii są realizowane zgodnie z ustalonym harmonogramem i mają odpowiedni priorytet
- Spójność - utrzymywanie spójności przekazu produktu
Od Kandydata oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi w branży finansowej lub pokrewnej
- Doświadczenia w marketingu cyfrowym, w tym: SEO, SEM, social media, e-mail marketing i marketing automation
- Umiejętności analizy danych
- Umiejętności pracy pod presją i zarządzanie wieloma projektami
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Umiejętności współpracy z zespołami międzydziałowymi (np. sprzedaż, obsługa klienta)
- Doświadczenia w tworzeniu i optymalizowaniu komunikacji marketingowej
- Zdolności strategicznych - planowanie kampanii zgodne z celami biznesowymi firmy oraz przewidywanie zmian na rynku i odpowiednie reakcje
- Zdolności do zarządzania ryzykiem
Z naszej strony gwarantujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Kandydata
- Zatrudnienie na podstawie preferowanej przez Kandydata formy umowy
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w stylu 'loft'
- Owocowe dni
- Nielimitowaną kawę z lokalnej palarni
- Szkolenia wprowadzające oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy
- Samodzielność w realizacji zadań
- Możliwość udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych
- Możliwość skorzystania z benefitów tj. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.