Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta - biura rachunkowego - szukamy osób do pracy na stanowisku: Samodzielny/-a Księgowy/-a, miejsce pracy: Wrocław.
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- kontrolą dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym
 
	- przygotowywaniem i prowadzeniem różnorodnych ewidencji w tym m.in. rejestrów sprzedaży i zakupów
 
	- kontrolą poprawności sprzedaży ze stanem magazynowym, systemem księgowym oraz innymi systemami
 
	- dekretacją i weryfikacją dokumentów księgowych, czy wszystkie faktury oraz pozostałe dokumenty księgowe zostały odpowiednio opisane oraz przyporządkowane
 
	- wszelkimi czynnościami związanymi z przygotowywaniem i dokonywaniem płatności, a także z księgowaniem wyciągów bankowych
 
	- sporządzaniem bilansów, rachunków zysków, rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów okresowych
 
	- sporządzaniem różnorodnych sprawozdań oraz deklaracji podatkowych (GUS, VAT, JPK VAT UE, CIT, PIT) a także ewidencją środków trwałych, rozliczeń podatkowych
 
	- uzgadnianiem sald ksiąg rachunkowych
 
	- wsparciem i doradztwem finansowo-księgowym klientom w biurze
 
To praca dla Ciebie, jeśli:
- masz wystarczająco szerokie i praktyczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości różnorodnych podmiotów w tym prowadzących działalność gospodarczą (ok. 5 lat)
 
	- bardzo dobrze poruszasz się w praktycznym wymiarze przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości
 
	- znasz się na obsłudze sytemu COMARCH CDN OPTIMA (atut mile widziany) oraz znasz pakiet MS Office w tym MS Excel
 
	- jesteś osobą, która jest bardzo samodzielna, świetnie zorganizowana, dokładna i terminowa,
 
	- potrafisz skutecznie i odważnie rozwiązywać pojawiające się wyzwania
 
	- cechują Cię: komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole i elastyczność w działaniu
 
	- jesteś nastawiony/-a na długofalową współpracę i akceptujesz pracę stacjonarną/hybrydową w biurze w niewielkim zespole współpracowników
 
	- znasz system elektronicznego obiegu dokumentów Saldeo - atut mile widziany
 
	- masz doświadczenie w branży nieruchomościowej - atut mile widziany
 
Co otrzymasz w zamian:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub możliwość współpracy na zasadach B2B
 
	- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia w okolicach do 15000 PLN brutto
 
	- pomoc wdrożeniową w obowiązki oraz wsparcie w dalszych okresach pracy
 
	- pracę w formie hybrydowej (indywidualne ustalenia z pracodawcą)
 
	- możliwość pracy w godzinach pracy biura pomiędzy 7 a 17
 
	- system premiowy
 
	- otwartość na Twoje pomysły oraz indywidualne podejście
 
	- dużą samodzielność w wykonywaniu oraz organizowaniu swojej pracy
 
	- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kompetencji
 
	- pracę w miłej i koleżeńskiej atmosferze w ok. 3-osobowym zespole
 
Agencja zatrudnienia nr wpisu 5355