CCIG to 22 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach.Zdobywca (m.in.) nagrody za najlepszą współpracę partnerską PCCA oraz za "Największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie" w ECCCSA. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania!
Dołącz do nas w roli Telefonicznego Doradcy Klienta i obsługuj klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim.
Twój zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie,
- odpowiadanie na maile klientów,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z płatnością, reklamacji,
- dbanie o dobry wizerunek naszego Kontrahenta - postarasz się aby klient był zadowolony a jego sprawa załatwiona!
Nasze wymagania:
- posługiwanie się j. czeskim oraz polskim na poziomie C1+,
- gotowość do podjęcia współpracy już od 05.08 - wymiar godzinowy do ustalenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność,
- staranność i sumienne podejście do powierzonych zadań.
To oferujemy:
- gwarantowaną stawkę godzinową 34-44 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
- umowę zlecenie,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz w soboty 8-16 i to w tych przedziałach możesz dowolnie się grafikować,
- pełne wdrożenie do pełnionej roli - 1 tydzień roboczy zdalnie a następnie 3 tygodnie robocze stacjonarnie we Wrocławiu (oczywiście zapewnimy Tobie nocleg i zwrócimy koszty dojazdów),
- współpracę w pełni zdalną po 3 tygodniach wdrożenia we Wrocławiu,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy - projekt prężnie się rozwija a my wszystkich naszych liderów, trenerów i innych specjalistów pozyskujemy wewnętrznie,
- benefity: dofinansowanie do Multisport, Luxmed oraz prywatnej opieki zdrowotnej.
Etapy rekrutacji
- Rozmowa telefoniczna
- Weryfikacja językowa
- Spotkanie w formie zdalnej
- Rozpoczęcie współpracy
Brzmi ciekawie? Aplikuj! Już za chwilę razem będziemy dostarczać klientom najwyższą jakość obsługi.
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy klienta z językiem czeskim.