Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży finansowej - szukamy osoby do pracy na stanowisku:
Samodzielny/a specjalista/ka ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Wrocław
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- prowadzeniem dokumentacji kadrowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- przygotowywaniem dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem umowy z pracownikiem i zleceniobiorcą,
- wprowadzaniem i aktualizacją danych w systemie kadrowo-płacowym (Comarch ERP Optima),
- zgłaszaniem pracowników i zleceniobiorców do ZUS oraz sporządzaniem deklaracji ZUS, US, GUS i PFRON,
- ewidencją czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich oraz kontrolą ważności badań lekarskich,
- naliczaniem wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, kontrolą poprawności danych,
- rozliczaniem wynagrodzeń chorobowych i zasiłków, kompletowaniem dokumentacji do wypłaty zasiłków przez ZUS,
- obsługą PPK (m.in. przygotowywaniem danych do zgłoszeń, sporządzaniem list składkowych),
- przygotowaniem zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadro-płacowej,
- wystawianiem wymaganych dokumentów, zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców oraz instytucji zewnętrznych (np. komornicy), współpracą z państwowymi organami kontroli,
- bieżącym kontaktem z klientem.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- możesz wykazać się min. 3-letnim doświadczeniem na samodzielnym stanowisku w naliczaniu płac oraz posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obszarze kadr,
- posiadasz wykształcenie średnie bądź wyższe,
- bardzo dobrze znasz program Comarch ERP Optima (atut mile widziany) oraz program Płatnik,
- możesz wykazać się praktyczną wiedzą z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zasiłków, PPK oraz PDoF (w firmie),
- posiadasz praktyczną znajomością pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- cechują Cię: komunikatywność, samodzielność, dokładność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność ich planowania, zespołowe nastawienie do pracy, otwartość na nowe rozwiązania technologiczne oraz nastawienie na szukanie rozwiązań,
- jesteś gotowy/a do podjęcia pracy stacjonarnej w biurze.
Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
- wynagrodzenie w widełkach 6 000 - 8 000 PLN brutto na umowę o pracę bądź w widełkach 8 000 - 10 000 PLN netto na B2B (możliwość udziału w dodatkowych projektach i dodatku do wynagrodzenia),
- wymiar czasu pracy na pełny etat bądź ¾ etatu,
- pakiet benefitów (ubezpieczenie, pakiet medyczny, karta multisport),
- bogate zaplecze socjalne, chill room,
- indywidualny dostęp do platformy Lex (infolinia Lex, doradca podatkowy),
- udział w szkoleniach twardych w zależności od potrzeb (kadry, płace, ubezpieczenia społeczne, podatki, narzędzia) oraz miękkich np. organizacja czasu pracy i inne wybierane wspólnie z zespołem,
- możliwość rozwoju w obszarze nowoczesnych technologii informatycznych, innowacyjnych projektów automatyzacji pracy działu oraz projektów naprawczych.
Agencja zatrudnienia nr wpisu 5355