Job Impulse to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę stałą, tymczasową i dorywczą. Za naszym pośrednictwem w 2018 roku zatrudnienie znalazło ponad 30 000 osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach programu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością. Jesteśmy właścicielem portalu strefajob.pl do realizacji błyskawicznych zleceń.
Lokalizacja: Poznań
Mamy dla Ciebie:
- umowę o pracę bezpośrednio przez Klienta, docelowo na czas nieokreślony;
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników;
- 1 rok wdrożenia w obowiązki pod opieką przełożonego;
- określoną ścieżkę rozwoju zawodowego;
- udział w szkoleniach;
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy;
- przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu;
- prywatną opiekę medyczną i pakiet Multisport.
Twoje zadania:
- nadzór i mentoring pracowników księgowości,
- zarządzanie i utrzymanie zasad rachunkowości zgodnie z polskimi standardami;
- sprawowanie kontroli merytorycznej i organizacyjnej nad pracami księgowo-płacowymi;
- przygotowywanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych (raporty miesięczne, kwartalne i roczne);
- przygotowywanie i raportowanie pełnych rocznych sprawozdań finansowych we współpracy z audytorami;
- rozliczenia podatkowe, składki na ZUS oraz współpraca z organami kontrolnymi spółki w obszarze finansowo-podatkowym;
- przygotowywanie budżetów rocznych;
- rozwijanie i odnawianie wewnętrznych procesów księgowych;
- utrzymanie wymiany informacji na temat ważnych z niemiecką Grupą Księgową;
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.
Dodatkowe informacje:
- wykształcenie kierunkowe z zakresu rachunkowości (preferowany CPA lub CMA);
- minimum 5 lat doświadczenia w procesach księgowych;
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- doświadczenie w tworzeniu sprawozdań finansowych;
- doświadczenie w zakresie funkcji księgi głównej oraz procesu zamknięcia miesiąca/roku;
- umiejętność obsługi oprogramowania księgowego i administracji;
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- znajomość programów ERP: Microsoft Navision, Microsoft Business Central 365 (mile widziane);
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
- praktyczna znajomość zasad obrotu wewnątrzwspólnotowego oraz eksportu i importu.
Kontakt do Rekrutera: 501 587 563