Specjalista ds. logistycznej obsługi Klienta (k/m)

Zapraszamy do dołączenia do zespołu Customer Services naszego wieloletniego Klienta, jako Specjalista ds. obsługi Klienta (k/m)! ????

Nasz Klient to międzynarodowa firma o włoskich korzeniach i przyjaznej, rodzinnej atmosferze. Może pochwalić się ponad 50 znanymi markami z branży FMCG, co czyni tę pracę nie tylko interesującą, ale także pełną wyzwań i możliwości rozwoju.

Będziesz pełnić rolę dyrygenta w procesie logistycznym, zapewniając, że produkty dotrą do Klienta w odpowiednim czasie i miejscu. Twój wkład pozwoli utrzymać naszemu Klientowi reputację jako niezawodny partner biznesowy.

???? Jeśli masz doświadczenie na stanowisku Customer Service Specialist i potrafisz zapewnić, że Klient otrzyma zamówiony produkt, dbając przy tym o najwyższą jakość obsługi, to Aplikuj!

???? Dołącz do zespołu i wspólnie kreujmy doskonałe doświadczenia dla klientów w Polsce! ????

Zadania:

- Procesowanie zamówień od Klientów,

- Koordynowanie procesu dostarczenia towaru do Klienta,

- Współpraca z magazynem w Centrali we Włoszech i organizacja odbioru towaru.

- Wystawianie faktur dla Klientów.

- Procesowanie reklamacji.

- Przygotowanie prognoz wraz z działem sprzedaży.

- Współpraca z pozostałymi działami w firmie.

- Dbanie o właściwą jakość obsługi klientów.

Przygotowaliśmy dla Ciebie:

- Duże możliwości rozwoju w międzynarodowej Firmie przy ciekawych projektach

- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.

- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy i hybrydowy system (2 dni pracy z domu/na tydzień)

- Kulturę organizacyjną opartą na współpracy.

- Benefity: Karta sportowa i Ubezpieczenie medyczne.

- Okolicznościowa paczka z najlepszymi produktami firmy.

- Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie doświadczonego zespołu.

- Zatrudnienie od 1.07. (ewentualnie od 1.06.).

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe (mile widziane w logistyce lub pokrewne).

- Doświadczenie na podobnym stanowisku.

- Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2.

- Znajomość systemów typu Dynamics 365 Business Central i Edison - mile widziana.

- Wysokie umiejętności komunikacyjne i swoboda w kontaktach z klientami.

- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami.

- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.

- Analityczność i zorientowanie na szczegóły.

- Umiejętność współpracy w zespole.

Dziękujemy za zapoznanie się z ogłoszeniem i zapraszamy do aplikowania ????.

.



Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. logistycznej obsługi Klienta (k/m)

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. logistycznej obsługi Klienta (k/m) w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Adecco Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. logistycznej obsługi Klienta (k/m) Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. logistycznej obsługi Klienta (k/m), praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Adecco Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.