Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Opis stanowiska:
- organizacja dokumentów, archiwizacja, drobne prace biurowe,
- podstawowe prace z zakresu księgowości: wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzenie wyciągów bankowych,
- przygotowywanie płatności w banku,
- księgowanie oraz ewidencja dokumentów księgowych,
- utrzymywanie kontaktów w jęz. niemieckim oraz budowanie pozytywnej i profesjonalnej relacji z klientami.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min.B2),
- znajomość j. angielskiego na komunikatywnym poziomie,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, księgowość) będzie atutem,
- dokładność, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów, wysokie umiejętności interpersonalne.
Nasz klient oferuje:
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatków socjalnych,
- Możliwość korzystania z języka obcego w codziennej pracy i rozwijanie kompetencji językowych,
- Zdobycie doświadczenia w pracy dla międzynarodowej organizacji z wykorzystaniem najnowszych technologii,
- Szkolenia stanowiskowe dopasowane do indywidualnych potrzeb oraz liczne możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy.