Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami

Cel stanowiska

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie
  • minimum rok stażu pracy w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
  • 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska,
  • skany/kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia zawodowe,
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".

Dokumenty należy przesłać:

  • przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.

Dodatkowe informacje:

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
  • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
  • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Jeśli jesteś osobą:

  • komunikatywną, elastyczną, lubiącą współpracę, nastawioną na rozwój
  • zorientowaną na cel i jakość
  • radzącą sobie w trudnych sytuacjach
  • umiejącą rozwiązywać problemy, negocjować i wywierać wpływ

to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - umowa na 1 etat
  • rozwój zawodowy
  • bogaty program szkoleń
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.

Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • budynek 5-piętrowy z windą,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami

Jaka oferta pracy na stanowisku: Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami w miejscowości: Bielsko-Biała jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami, praca w Bielsko-Biała dopasowana do Twoich wymagań.Zakład Ubezpieczeń Społecznych praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Szef/owa służby domowej

Bielsko-Biała, śląskie


Konstruktor pojazdów

Bielsko-Biała, śląskie


Informatyk - do przyuczenia

Bielsko-Biała, śląskie


Opiekun służby domowej

Bielsko-Biała, śląskie