Jesteśmy firmą handlową pośredniczącą w transakcjach w branży spożywczej, paszowej i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 100 krajach na całym świecie.
W roku 2021 tworzyliśmy zespół składający się z 35 specjalistów, aktualnie zatrudniamy już ponad 80 osób! Dzięki innowacyjnemu podejściu stale się rozwijamy, poszukujemy w związku z tym kolejnych osób, które dołączą do naszego zespołu.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku, zatrudniającym profesjonalistów w swojej dziedzinie. W ludziach szukamy pasji i motywacji, a nie pochodzenia, doświadczenia czy historii. Foodcom to miejsce, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.
Dołącz do naszego Teamu!
Obowiązki:
- Nawiązywanie relacji handlowych z klientami B2B na podległych rynkach
- Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG do klientów specjalizujących się w branży produkcyjnej
- Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
- Nadzorowania procesu eksportu towaru do klienta
- Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami i klientami
- Badanie źródeł nowych potencjalnych klientów na podległych rynkach i określenie ich potencjału
- Koordynowanie spraw związanych z obsługą procesu zakupu / sprzedaży towaru (min. poprawność przygotowanych kontraktów, faktury sprzedaży i zakupu, dokumenty transportowe)
- Współpraca z działem logistyki, finansów i administracji
Wymagane umiejętności i doświadczenie:
- Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży do klientów B2B
- Jesteś nastawiony na ciągły rozwój
- Posiadasz silną motywację do realizacji postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
- Znajomość języków obcych (zwłaszcza j. angielski, francuski, niemiecki, włoski, ukraiński) będzie Twoim dodatkowym atutem, ponieważ ułatwi Ci nawiązywanie relacji z klientami na danym rynku
Mile widzialne:
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów z branży FMCG, surowców spożywczych, paszowych, chemii przemysłowej lub pokrewnej
Co oferujemy:
- Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + wysoka prowizja, która stanowi 10% od wygenerowanego zysku netto). W zależności od osiąganych wyników, po kilku pierwszych miesiącach pracy wynagrodzenie może sięgać ok. 30 000 PLN lub więcej
- Pracę w samym sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)
- Dbamy o work-life balance
- Szkolenia wdrożeniowe oraz możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych pod okiem Buddiego, który jest doświadczonym handlowcem z wieloma sukcesami sprzedażowymi na koncie
- Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji na rynku
- Współpraca z otwartym i pomocnym zespołem, nastawionym na nieformalne i bezpośrednie relacje oraz pracę zespołową
- Dopłata do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych FitProfit
- Spotkania integracyjne, m.in. piwne piątki, wyjścia zespołowe
- Owocowe środy
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego dla zaawansowanych prowadzone przez native speakera
- Auto służbowe do użytku prywatnego po osiągnięciu pozycji Senior Specialist