Zapewnia przygotowanie danych i dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
Niezbędne:
* wykształcenie średnie
Mile widziane:
* wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie)
* minimum 1 rok pracy związanej ze świadczeniami emerytalno-rentowymi
Wymagania dodatkowe:
* znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych
* znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
* umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
* komunikatywną
* potrafiącą współpracować
* zorientowaną na jakość
* nastawioną na rozwój
* posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
* posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów
Zachęcamy do składania dokumentów
Wymagane dokumenty:
* CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
* skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj")
Dodatkowe informacje:
* poszukujemy 1 pracownika
* proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną
* oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane
* skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
* nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
* zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
* możliwość rozwoju zawodowego
* bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
* sprzęt komputerowy,
* sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
* spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
* polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
* konieczność poruszania się po całym obiekcie,
* budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi
dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
* stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
* przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
* w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.