Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Wymagania formalne
Niezbędne
Mile widziane
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej ustawy
- znajomość Ustawy o emeryturach i rentach w zakresie przepisów o zasiłku pogrzebowym oraz o potrąceniach i egzekucji ze świadczeń
- znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną, nastawioną na współpracę
- skutecznie radzącą sobie w sytuacjach trudnych
Zachęcamy do przesłania dokumentów.
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
- zaświadczenie o zatrudnieniu w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
- zatrudnienie w stabilnej firmie
- pakiet dopłat z ZFŚS dla pracownika i członków jego rodziny
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
Poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko
Proces rekrutacji obejmować będzie
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- sprawdzenie wiedzy z zakresu przepisów i zagadnień zawartych w ogłoszeniu oferty pracy
- rozmowę kwalifikacyjną
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1-piętrze
- wejście do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami