Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. bezpieczeństwa i higieny pracy zapewnia właściwą realizację zadań i obowiązków w zakresie BHP nałożonych na kierownictwo Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez przepisy Kodeksu pracy oraz obowiązujące przepisy w zakresie BHP
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie w dziedzinie BHP
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe w dziedzinie BHP
- studia podyplomowe z zakresu BHP lub zarządzania BHP
- minimum 3 lata pracy w służbie BHP
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, ze wskazaniem adresu e-mail i nr telefonu
- w przypadku oferty przesłanej korespondencyjne: odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać za pomocą formularza aplikacyjnego wybierając Aplikuj na dole oferty:
tel. kontaktowy: 14 632 77 59
Dodatkowe informacje:
- oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia aplikacji przyjmuje się datę wpływu aplikacji do systemu
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie:
- selekcję dokumentów
- rozmowę kwalifikacyjną
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na 0,5 etatu
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 6-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 5 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami