Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja.

Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie.

Obsługujemy kluczowych Klientów w wielu branżach na terenie całego kraju. Zatrudniamy ponad 5 tys. Pracowników, pracujących na terenie całego kraju oraz w 20 naszych biurach handlowych i regionalnych.

Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju.

Dbamy o społeczną odpowiedzialność biznesu, aktywnie wspierając akcje charytatywne, lokalne społeczności, osoby niepełnosprawne, bezrobotne, a także młodych przedsiębiorców. Udzielamy się aktywnie w akcjach sportowych, lokalnych oraz ogólnokrajowych.

Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy.

Zakres obowiązków:

  • Głównym zadaniem na tym stanowisku jest odpowiedzialność za zarządzanie obiektami, w których świadczona jest usługa serwisu sprzątającego, w tym również:
  • Zarządzanie personelem, organizacja oraz planowanie i rozliczanie czasu pracy;
  • Rekrutacja pracowników serwisu sprzątającego;
  • Kontakt z Klientem i reagowanie na bieżące sytuacje na obiektach;
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz praktyczna wiedza z zakresu usług utrzymania czystości, specjalistycznych środków czyszczących;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i zaangażowanie;
  • Dobra znajomość obsługi komputera;
  • Prawo jazdy kat. B i praktyka w kierowaniu samochodem (praca na terenie województwa lubuskiego/wielkopolskiego).

Na tym stanowisku oferujemy:

  • Stabilną pracę w stale rozwijającej się firmie - technologicznie i rynkowo;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz jasne zasady pracy;
  • Realną możliwość rozwoju. w tym dostęp do szkoleń zawodowych i językowych;
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowych z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych, telefon komórkowy.
  • Benefity pracownicze, udział w grupach hobbystycznych, aktywnościach sportowych, itp.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Kierownik ds. utrzymania czystości

Jaka oferta pracy na stanowisku: Kierownik ds. utrzymania czystości w miejscowości: Wolsztyn jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy HUNTERS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Kierownik ds. utrzymania czystości Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Kierownik ds. utrzymania czystości, praca w Wolsztyn dopasowana do Twoich wymagań.HUNTERS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Pracownik Ochrony

Szarbków, świętokrzyskie


Pracownik Ochrony

Chwałowice, świętokrzyskie


Pracownik Ochrony

Pińczów, świętokrzyskie


Pracownik Ochrony

Stawiany, świętokrzyskie