Wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrola prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich.
Wymagania niezbędne:
* lekarz medycyny z tytułem specjalisty
* minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza
Mile widziane:
* minimum 6 miesięcy pracy związanej z orzecznictwem lekarskim
* specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, medycyna pracy)
Wymagania dodatkowe:
* podstawowa znajomość obsługi komputera z systemem Windows
* umiejętność obsługi pakietu MS Office
* orientacja na cel
* orientacja na jakość
* komunikacja
* współpraca
* elastyczność
* nastawienie na rozwój
* orientacja do klienta
* rozwiązywanie problemów
* radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Wymagane dokumenty:
* CV
* list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
* kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy
* aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
* dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji według wzoru:
"Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji."
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych CV osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Dokumenty można przesłać:
* przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty,
* korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Bydgoszczy
ul. Św. Trójcy 33
85-224 Bydgoszcz
Wydział Kadrowo-Płacowy
Kontakt telefoniczny:
52 34-18-137
Kom. 502-007-704
* dostarczyć osobiście: Sala Obsługi Klientów, stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie "Oferta pracy".
Dodatkowe informacje:
* proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
* skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
* złożonych dokumentów nie zwracamy
* oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
* dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
* miejsce wykonywania pracy
Oddział ZUS w Bydgoszczy
ul. Konopnickiej 18a, Bydgoszcz
* umowę o pracę, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy
* możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
* możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych)
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
* sprzęt komputerowy,
* sprzęt biurowy
* sprzęt medyczny oraz środki ochrony osobistej
Warunki wykonywania pracy:
* spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
* polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
* wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
* konieczność odbywania podróży służbowych
* budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
* stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1,2 piętrze
* miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
* wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
* w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami