Pracownik zatrudniony na stanowisku ds. przyznawania i wypłat zasiłków zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń
Wymagania formalne:
Niezbędne:
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- udokumentowane, minimum sześciomiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy biurowej związanej z obsługą finansową
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej ustawy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność stosowania przepisów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem adresu e-mail i nr telefonu
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać za pomocą formularza aplikacyjnego wybierając Aplikuj na dole oferty
tel. kontaktowy: 14 632 77 59
Dodatkowe informacje:
- oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia aplikacji przyjmuje się datę wpływu korespondencji do jednostki organizacyjnej
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie:
- selekcję dokumentów
- sprawdzian wiedzy
- rozmowę kwalifikacyjną
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
to zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego w pracy pracownika
- ruchomy czas pracy
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 6-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami