AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii 'Młode Firmy' i 'Obecność na rynku globalnym', w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG 'Top Pierwszoroczniak E-commerce'.
- bieżąca obsługa zagranicznych klientów biznesowych firmy z szeroko rozumianej branży sportowej, żywności naturalnej, funkcjonalnej i odżywkowej,
- udzielanie wsparcia sprzedaży, zarządzanie zamówieniami i realizacją projektów
- współpraca z zespołem sprzedaży w realizacji celów i strategii firmy
- przygotowanie firmy do udziału w targach zagranicznych w charakterze wystawcy i udział w nich.
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży bądź obsłudze klienta
- zaawansowana znajomość języka angielskiego B2/C1
- mile widziana znajomość innych języków obcych,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, zaangażowanie,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, Google Drive).
- umowa o pracę/kontrakt B2B,
- realna możliwość awansu, a co za tym idzie wzrost wynagrodzenia,
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia...), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- możliwość pracy hybrydowej (wymagana obecność 2-3dni w tygodniu w biurze w Lublinie),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- 'dobra pensja, która zawsze jest na czas'
- 'atmosfera'
- 'możliwość rozwoju i awansu'
Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :)