Dział HR - Asystent klienta biznesowego z językiem niemieckim

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko w dziale HR/administracja.

Kluczowe obowiązki na stanowisku:

  • Zarządzanie danymi osobowymi, przygotowywanie dokumentów w języku niemieckim
  • Codzienna praca z dokumentacją pracowników (tworzenie, korekta itp)
  • Zapewnianie obsługi klienta, zgodnej z zasadami i procedurami
  • Pomoc w tworzeniu dokumentów oraz ich korekta
  • Zatwierdzanie i przetwarzanie wniosków o zasiłki i pozostałych wniosków, wystawianych przez pracowników
  • Rozpatrywanie wniosków, pod kątem ich poprawności i ewentualna ich korekta
  • Tworzenie i pomoc w tworzeniu listy płac oraz rozliczaniu nadgodzin
  • Dostarczanie danych do listy płac i ich weryfikowanie
  • Zarządzanie danymi i specjalistycznymi systemami pracowniczymi
  • Raportowanie na potrzeby klienta biznesowego

Pracodawca oczekuje:

  • komunikatywnej znajomości języka niemieckiego oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • minimalny wymagany poziom B2/C1 w przypadku obu języków obcych
  • doświadczenia w pracach administracyjnych
  • Wsparcie techniczne, administracyjne oraz biznesowe
  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku, w standardowych godzinach
  • Chęć rozwoju zawodowego w kierunku HR

Pracodawca oferuje:

  • Pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym (Łódź)
  • Praca na cały etat, w standardowych godzinach pracy biura
  • Umowa o pracę (na cały okres
    zatrudnienia - bez umów o dzieło, bez umów zlecenia)
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość awansów w strukturach firmy
  • Szkolenia stanowiskowe i językowe (uzyskanie dofinansowania)
  • Benefity dodatkowe (multisport, prywatna opieka medyczna, platforma mybenefit i inne)


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Dział HR - Asystent klienta biznesowego z językiem niemieckim

Jaka oferta pracy na stanowisku: Dział HR - Asystent klienta biznesowego z językiem niemieckim w miejscowości: Poznań jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Dział HR - Asystent klienta biznesowego z językiem niemieckim Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Dział HR - Asystent klienta biznesowego z językiem niemieckim, praca w Poznań dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.