Asystent klienta biznesowego ds. PayRoll, praca z językiem niemieckim

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną założoną w 1987 roku w Izraelu i obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych. Nasza główna siedziba znajduje się w Poznaniu, dodatkowo posiadamy oddziały w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko w dziale HR.

Kluczowe obowiązki na stanowisku:

  • Zarządzanie danymi osobowymi, wykorzystywanymi w firmie
  • Codzienna praca z dokumentacją pracowników, prace administracyjne
  • Zapewnianie obsługi klienta, zgodnej z zasadami i procedurami
  • Pomoc w tworzeniu dokumentów oraz ich korekta w przypadku znalezionych nieprawidłowości
  • Zatwierdzanie i przetwarzanie wniosków o zasiłki i pozostałych wniosków, wystawianych przez pracowników
  • Rozpatrywanie wniosków, pod kątem ich poprawności i ewentualna ich korekta
  • Pomoc w tworzeniu listy płac oraz rozliczaniu nadgodzin
  • Dostarczanie danych do listy płac i ich weryfikowanie
  • Zarządzanie danymi i specjalistycznymi systemami pracowniczymi
  • Raportowanie na potrzeby klienta biznesowego
  • Obsługa klienta zagranicznego, w języku niemieckim

Pracodawca oczekuje:

  • komunikatywnej znajomości języka niemieckiego
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • minimalny wymagany poziom B2/C1 - wymagana znajomość obu języków obcych
  • doświadczenia w obsłudze klienta oraz pracach administracyjnych
  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku, w standardowych godzinach
  • Chęć rozwoju zawodowego w kierunku HR, PayRoll, administracja

Pracodawca oferuje:

  • Pracę w trybie hybrydowym z Łodzi lub w trybie zdalnym, z dowolnego miasta w Polsce
  • Praca na cały etat, w standardowych godzinach pracy biura
  • Umowa o pracę (na cały okres
    zatrudnienia - bez umów o dzieło, bez umów zlecenia)
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i możliwość awansów w strukturach firmy
  • Szkolenia stanowiskowe i językowe (uzyskanie dofinansowania)
  • Wyposażenie firmy
  • Benefity (multisport, prywatna opieka medyczna, platforma mybenefit i inne)


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Asystent klienta biznesowego ds. PayRoll, praca z językiem niemieckim

Jaka oferta pracy na stanowisku: Asystent klienta biznesowego ds. PayRoll, praca z językiem niemieckim w miejscowości: Opole jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Asystent klienta biznesowego ds. PayRoll, praca z językiem niemieckim Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Asystent klienta biznesowego ds. PayRoll, praca z językiem niemieckim, praca w Opole dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Pracownik produkcji

Łany, dolnośląskie


Młodszy specjalista ds. kadr

Środa Wielkopolska, wielkopolskie