AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii 'Młode Firmy'
i 'Obecność na rynku globalnym', w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG 'Top Pierwszoroczniak E-commerce'.
- koordynowanie pracy działu RnD,
- rozwój pracowników, motywowanie zespołu,
- tworzenie strategii i kontrola wdrożenia strategii,
- budżetowanie,
- opracowywanie koncepcji rozwoju nowych produktów i nowych metod wytwarzania,
- nadzorowanie prób laboratoryjnych,
- nadzór nad realizacją zleconych projektów do działu RnD,
- nadzór nad projektami w zakresie zgodności z polskim i unijnym prawem żywnościowym,
- śledzenie trendów w branży żywności,
- nadzór nad dokumentacją działu, tworzenie i usprawnianie procesów,
- nadzór nad współpracą z podwykonawcami, dostawcami,
- optymalizacja kosztów wytwarzania produktów,
- współpraca z działem Sprzedaży, Jakości i Produkcją,
- współpraca z jednostkami naukowymi,
- raportowanie.
- wykształcenie wyższe, kierunek technologia żywności lub pokrewne,
- znajomość procesów produkcyjnych w branży spożywczej,
- znajomość polskiego i unijnego prawa żywieniowego,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- 5 lat doświadczenia w dziale R&D,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, MS Excel),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność zarządzania projektami,
- doświadczenie w tworzeniu strategii i budżetów, zarządzaniu budżetami,
- myślenie biznesowe,
- doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, zaangażowanie,
- kreatywność.
- umowę o pracę/umowę B2B,
- możliwość pracy hybrydowej (wymagana obecność 2-3dni w tygodniu w biurze w Lublinie),
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia...), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- realna możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- 'dobra pensja, która zawsze jest na czas'
- 'atmosfera'
- 'możliwość rozwoju i awansu'
Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :)