Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
- Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
- Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
- Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
- Dodatkowa sprzedaż nowych usług aktualnym klientom (podczas kontaktu ze strony klienta).
Wymagania:
- Komunikatywność,
- Umiejętność obsługi komputera,
- Dyspozycyjność (praca 5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą), po około 8 godzin dziennie.
Oferujemy:
- Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu,
- Podstawową stawkę godzinową + comiesięczne premie - 21,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy,
- Umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia),
- Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
- Jasną ścieżka kariery- uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
- Pozytywną atmosferę wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
- Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
- Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.
Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.
www.imar.com.pl
IMAR Service Group
Agencja Pracy Tymczasowej
nr rejestru 114