Asystent/ka zarządu


Elastyczne godziny pracy

Opieka lekarska

Umowa o pracę

Darmowy transport

Fundusz socjalny

Stabilne Zatrudnienie

Organizacja o długoletniej tradycji poszukuje doświadczonej Asystenta/ki Zarządu, która będzie wsparciem dla kierownictwa zarządu spółki w codziennych zadaniach zarządczych. Oferujemy dynamiczną atmosferę pracy, możliwość rozwoju zawodowego oraz ciekawe wyzwania.

Zakres obowiązków:

  • Organizacja i zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym planowanie spotkań i podróży służbowych.
  • Przygotowywanie dokumentów i raportów na potrzeby Zarządu.
  • Koordynacja oraz obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym jej rejestracja.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynnego przepływu informacji.
  • Asystowanie przy spotkaniach, konferencjach oraz przygotowywanie protokołów.
  • Witanie gości oraz ich rejestracja.
  • Organizacja i obsługa spotkań, wideokonferencji i wydarzeń firmowych.
  • Zakupy biletów lotniczych, rezerwacja hoteli.
  • Rozwiązywanie problemów i wsparcie w różnorodnych projektach.

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
  • Dyspozycyjność w różnych godzinach pracy, między 8:00 a 20:00, z możliwością elastycznego dostosowania grafiku (praca w zespole asystenckim).
  • Kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Znajomość narzędzi Google oraz biegła obsługa kalendarza Google.
  • Znajomość innych narzędzi pakietu Google Workspace (Google Docs, Google Sheets, Google Slides itp.).
  • Doskonałe umiejętności dyplomacyjne i wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność zachowania poufności i zaufania w pracy z poufnymi informacjami.
  • Znajomość standardów i protokołu zachowania w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach.

Mile widziana znajomość j. niemieckiego - znajomość na poziomie C1 zwalnia z konieczności posługiwania się j. angielskim.

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia wśród profesjonalnego zespołu.
  • Przyjazną atmosferę pracy i elastyczny czas pracy.
  • Możliwość współpracy z dynamicznym i zgrany zespołem, w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.

Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, dyskretną, o doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych i chęcią rozwoju w roli Asystentki Zarządu, zachęcamy do przesłania swojego CV oraz listu motywacyjnego.


Wymagane dokumenty: CV
Wymagane dokumenty: List motywacyjny
Wymagane dokumenty: Certyfikaty językowe

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Asystent/ka zarządu

Jaka oferta pracy na stanowisku: Asystent/ka zarządu w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy IDEA Arkadiusz Kardyś lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Asystent/ka zarządu Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Asystent/ka zarządu, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.IDEA Arkadiusz Kardyś praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Osoba odpowiedzialna za ogłoszenie o prace


kontakt Arkadiusz Kardyś

e-mail biuro@talentselect.pl

phone +48508138508

KRAZ: 22640

Zostaw swój numer a odzwonimy do Ciebie

Podobne ogłoszenia


Programista PL/SQL

Warszawa, mazowieckie


Lekarz

Warszawa, mazowieckie